Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
U nas spotykają się
profesjonalizm, kompetencja, wysoka jakość i innowacyjność.
Nieustannie inwestujemy
w rozwój, poszukujemy nowych możliwości i poszerzamy zakres działalności.
Łączymy architekturę sprzedaży
z formą, funkcjonalnością i emocjami.
Stosowane przez nas technologie
gwarantują wysoką jakość i precyzję finalnego produktu przy dowolności wzorów i kolorystyki.
Stawiamy
na zadowolenie klientów i absolutną rzetelność.
Najbardziej wiarygodną
wizytówką naszej firmy są jej dotychczasowe realizacje.

Historia rozwoju firmy

 
1989 - 1991
Firma rozpoczęła swoją działalność, został otwarty pierwszy zakład produkcyjny. Początkowo firma rozwijała się na lokalnym rynku. Dzięki stworzeniu innowacyjnych i optymalnych systemów mebli, regałów i wyposażenia wraz z rosnącym popytem doskonale wypełniła niszę.
 
1997
  • Firma osiągnęła status ogólnopolski.
  • Powstała spółka akcyjna o pełnej nazwie WIKO COMPANY S.A.
  • Dynamiczny rozwój stał się determinantem dalszej, międzynarodowej ekspansji. Dostrzegając potencjał rynków wschodnich WIKO COMPANY S.A. rozpoczęła sprzedaż swoich produktów na terenie Rosji.
  • W okresie tym dokonanych zostało wiele zmian modernizacyjnych i inwestycji mających na celu stworzenie profesjonalnej międzynarodowej firmy świadczącej usługi najwyższej jakości.
 
2000
Efektem rozwoju firmy na rynkach wschodnich była inwestycja, która zaowocowała powstaniem w Kreminnej na Ukrainie pierwszego zagranicznego oddziału firmy - WIKO Ukraina.
 
2001
Zarząd firmy podjął decyzję o dalszym doskonaleniu jakości. Efektem działań było uzyskanie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością przedsiębiorstwa ISO 9001:1994 nadanego przez Lloyd's Register Quality Assurance.
 
2002
Około 30% produkcji stanowił export wyrobów na rynki Europy Zachodniej - Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec.
 
2003
WIKO Company S.A. zdobyła kolejny poziom jakości uzyskując Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 nadany przez Lloyd's Register Quality Assurance.
 
2004
  • Export do Europy Zachodniej podwoił się osiągając 60% wartości produkcji.
  • Zostało otwarte nowe biuro i przeniesiona siedziba firmy do Starych Babic (5 km od Warszawy).
 
2005 - 2007
Przeprowadzone zostały kolejne inwestycje mające na celu rozbudowę parku maszynowego na wydziale produkcji metalowej i płytowej. Firma unowocześniła park maszynowy o kolejne centra obróbcze CNC.
 
2007
  • Firma rozpoczęła szerszą współpracę z zewnętrznymi partnerami, dzięki czemu oferta została wzbogacona o meble wykonane z solid surfach i stali nierdzewnej. Ta innowacja pozwoliła firmie na wejście w nowy segment rynku oraz zwiększenie atrakcyjności oferty.
  • W 2007 roku został zakupiony drugi zakład produkcyjny w Siewierodoniecku. Oba zakłady mieszczą się 30 km od siebie, a jednocześnie niedaleko Doniecka co korzystnie wpływa na logistykę i serwis świadczonych usług. W efekcie tej synergii WIKO COMPANY S.A. skutecznie wyszło naprzeciw potrzebom rynku wschodnio-europejskiego sprzedając swoje wyroby do krajów WNP i ugruntowując swoją pozycję na rynkach Ukrainy, Kazachstanu i Rosji.
 
2010
WIKO Company S.A. utrzymuje i udoskonala system Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 co zostało potwierdzone kolejnym Certyfikatem Zatwierdzającym nadanym przez Lloyd's Register Quality Assurance Limited.
 

 
Dynamiczny rozwój polskiej i światowej gospodarki determinuje nasze działania, nadążamy za ich ciągłymi zmianami, jesteśmy w stanie kreować nowe trendy, co pozwala naszym klientom być zawsze o krok przed konkurencją.